Srpen 2011

Uma Thurman

30. srpna 2011 v 18:01 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Amanda Seyfried

30. srpna 2011 v 17:46 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Amanda Seyfried in greenAmanda Seyfried Picture

Anne Hathaway

27. srpna 2011 v 22:17 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Miley Cyrus

27. srpna 2011 v 22:04 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Kim Cattrall Miley Cyrus wear same dressMILEY CYRUS: SEXY HOSTESS IN TORONTO - hannah-montana photo

Leighton Meester

27. srpna 2011 v 21:49 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Asi vás zklamu

16. srpna 2011 v 9:18 | Bloody-obsession |  Diary
Tak bych se vám asi měla přiznat, že mě zase ovládla ta špatná půlka mé osobnosti, která se rozhodla nejíst. Je to špatné, ale poprvý jsem to vydržela déle než dva dny a i když ty výsledky zatím nejsou nějak závratný, tak už mám 5 kilo dole, což je pro mě napsrosto neuvěřitelné. Rozhodně vás v tom nechci podporovat, ale já rozhodně budu pokračovat, protože chci, aby to na mě bylo znát hned nejenom proto, že jdu do nové školy, ale taky proto, že jsem se dlouho neviděla s kamarádkami a chci, aby až mě uviděj řekly, jak jsem krásně zhubla. Protože furt říkám, jak začínám hubnout a nikdy se s e mnou nic neděje a konečně se to se mnou děje:) Ale neznamená to, že tady zase začnu propagovat anu. Nejspíš se mi o vymstí, ale teď mám hold na sobě růžový brýle. Jenom chci abyste to věděli.

Vanessa Hudgens

12. srpna 2011 v 11:09 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Miranda Kerr

12. srpna 2011 v 10:50 | Bloody-obsession |  Models thinspo

Grapefruit

12. srpna 2011 v 10:44 | Bloody-obsession |  Rady a tipy

Grapefruit má blahodárné účinky na náš organismus

Citrus paradisi - tak se nazývá věčně zelený, až 10 metrů vysoký ovocný strom grapefruitu, který má tmavě zelené oválné lesklé listy a výrazně vonící bílé květy. První plody se objevují po 4 až 7 letech, dospělý strom rodí neuvěřitelné množství 700 kusů za rok. Plod může být zabarven zelenavě, žlutě nebo načervenale, měří v průměru 10 - 20 cm a může vážit téměř 450 gramů. Pro konkrétní představu, na jednom grapefruitovém stromě se za sezónu urodí až 600 kilogramů ovoce.

V Evropě není grapefruit znám až tak dlouho, poprvé byl objeven botaniky v 17. století na ostrově Barbados ležícím v Karibském moři. Na území Evropy se začaly grapefruity pěstovat teprve v průběhu 20. století.

Plody grapefruitového stromu jsou bohaté na draslík a vitamin C a B1, které mají blahodárné účinky na lidský organismus. Jadérka grapefruitu mají silně antibiotické účinky a grapefruit samotný je přímo napěchován blahodárně působícími přírodními flavonoidy. Dnes se grapefruit využívá k přípravě ovocných salátů, šťáv, džemů a koktejlů.

grapefruitu

Grapefruit jako součást diety


Grapefruity bývají využívány při odtučňovacích dietách, neboť pomáhají snižovat nadváhu. Už po konzumaci jednoho grapefruitu se budete cítit sytá a přitom přijmete minimální množství kalorií. Nahořklá chuť ovoce navíc potlačuje chuť na sladké.


Léčivá síla grapefruitu


* Pro vysoký podíl vitamínu C zvyšuje obranyschopnost organismu.
* Působí protizánětlivě a proti plísňovým onemocnění kůže.
* Zlepšuje chuť k jídlu a přitom potlačuje chuť na sladké.
* Zlepšuje krevní oběh a látkovou výměnu.
* Upravuje hladinu cukru v krvi, snižuje hladinu cholesterolu.
* Mírní potíže při křečových žilách.
* Mírní potíže spojené s revmatismem, ředí hustou krev.
* Působí pozitivně na zdraví srdce, zbavuje cévy nánosů.
* Působí proti rakovině.
* Má detoxikační účinky.
* Zmírňuje trávicí a střevní potíže, obnovuje poškozenou střevní mikroflóru.
* Působí proti infekci ústní dutiny, horních i dolních cest dýchacích a proti infekci uší.
* Působí proti zánětům pochvy a výtokům, zmírňuje příznaky gynekologických potíží.
* Podporuje léčbu alergií, astmatu, ekzémů.
* Doporučuje se po prodělané Lymské Boreliose.

Plod grapefruitu patří v České republice mezi osm nejoblíbenějších zástupců ovoce. Grapefruitová příchuť je mezi lidmi dokonce třetí nejoblíbenější a upřednostňuje ji 31 % české populace.

Desatero zdravé výživy

12. srpna 2011 v 10:42 | Bloody-obsession |  Rady a tipy

Málo a často

Jezte raději více často, zato menší porce. Ideální je pět porcí denně. Kdo by neznal školáckou chybu: celý den nic nejím a večer mám takový hlad, že spořádám celou lednici. Častější příjem potravy je pro udržení váhy daleko zdravější a efektivnější. Jezte pomalu a jídlo si v rámci možností vychutnejte.

Bez hnutí to nepůjde

Dopřejte sobě i své rodině každý den dostatek pohybu. Vždyť někteří z nás v práci prosedí osm hodin denně. Pro zdravé a občas sportující lidi by měl být rozumný a zdravý pohyb pravidelný, alespoň třikrát týdně po hodině nebo každý den věnovat 30 minut nějaké mírně náročné pohybové aktivitě. Začněte s dlouhými svižnými procházkami nebo plavání, časem se vydejte s dětmi třeba na kolo nebo online brusle.

Udržujte si správnou váhu

Je to jednoduchá matematika. Určitě je na začátek potřebné zjistit, jak jste na tom s váhou a kolik energie je správné denně přijímat. Energetický příjem musí být v rovnováze s výdejem.

Ovoce a zelenina

Dopřejte si denně pestrý výběr ovoce a zeleniny a vyzkoušejte nové zeleninové recepty. Jídelníček bohatý na ovoce a zeleninu je nejlepším pomocníkem v boji proti nemocem. Doporučuje se sníst každý den 400 - 600 g ovoce a zeleniny, čerstvé či vařené. Naučte jíst ovoce a zeleninu vaše děti.

Zdravá výměna

Nahraďte potraviny z bílé mouky celozrnnými, místo tučného mléka a tučných mléčných výrobků volte raději "lehčí" varianty. Dávejte přednost libovým masům a rybám před tučným hovězím a vepřovým.

Správné tuky v první linii

Vybírejte jídla s nízkým obsahem tuku a cholesterolu. Tuky by měly tvořit jen zhruba 30 % celkového denního příjmu energie. Zejména v tučném mase, salámech, sýrech a másle je hodně nasycených mastných kyselin, které zvyšují riziko obezity, zvýšené hladiny cholesterolu, kardiovaskulárních onemocnění i nádorových chorob.

Rostlinné místo živočišných

Živočišné tuky jako máslo a sádlo omezte nebo zcela vynechejte. Nahraďte je tuky rostlinnými. Rostlinné tuky neobsahují cholesterol, zatímco ve 100 g másla ho je 280 mg.

Slané a sladké

Vybírejte potraviny s nízkým obsahem cukru a stejně tak omezte slané jídlo a při vaření méně solte. Sladkosti, slané pochutiny i uzeniny naše tělo opravdu nepotřebuje. Příjem cukrů by neměl přesáhnout 10 % denního příjmu energie. Denní konzumace soli by neměla být vyšší než 5 - 6 g. Přesolená strava může způsobit zvýšený krevní tlak, což je rizikový faktor vzniku kardiovaskulárního onemocnění.

Bez vody ani krok

Denně vypijte alespoň 2,5 - 3 l tekutin, v teplém počasí a při zvýšeném energetickém výdeji více. Nejlepší je voda a raději neslazená a bez sycení CO2. Vodu lze střídat s bylinnými a ovocnými čaji, případně přírodními ovocnými šťávami. Je třeba dát pozor na kolové nápoje a různé limonády, které často obsahují velké množství cukru.

Dárek rodině

Myslete na zdraví celé vaší rodiny. U dětí vytváříte stravovací návyky vy, rodiče. Nebojte se experimentovat a zkoušet zdravé a nízkotučné potraviny, které se vymykají reklamě a trendu fast food.