Kardio cvičení

22. července 2011 v 23:07 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Pro někoho je kardio trénink obávané slovo, pro ostatní je to radost. Je to jakýsi pohyb, kterým se zvyšuje tepová frekvence a krevní oběh. Existují různé formy a způsoby kardiocvičení.Většina osob používá kardio trénink hlavně ke spalování přebytečných kalorií. Některé formy tréninku jsou mírné, jiné zase těžší. Všem jde ale pouze o to spálit přebytečný tuk. Důvod tímto ale nekončí. Existuje celá řada výhod tohoto nezbytně nutného a zdraví prospěšného tréninku. První z nich je dbát na zdraví našeho srdce. Tím, že srdce pumpuje rychlejším tempem v pravidelných intervalech ho vlastně trénujete, aby bylo silné a odolné. Poznáte to třeba chůzí do schodů. Lidé netrénovaní mají problémy vyjít schody do druhého patra. Cvičenci co pravidelně dělají kardio, vyběhnou schody bez sebemenších problémů. Účinkytréninku jsou výborné i na hormony, které vám pomáhají zmírnit příznaky únavy a deprese. Jedinci, kteří kardio pravidelně cvičí, mají lepší náladu a hlavně pozitivnější názory na život. Kardio trénink urychluje regeneraci po zátěži, třeba ve fitnesscentru. Významný podílem přispívá ke zlepšením stavu u pacientů s diabetem (cukrovkou).
Zlepšuje schopnost svalu využívat glukózu. Pro diabetiky je to stále důležitější, protože jsou velmi citliví na změnu hladiny cukru v krvi. Proto doporučuji tentotrénink všem alespoň třikrát do týdně. Možná se vám to zalíbí tak, že se kardio tréninkstane vaším každodenním zvykem.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama