Hubnutí břicha

19. července 2011 v 9:51 | Bloody-obsession |  Rady a tipy

Pár zásad pro zdravé hubnutí břicha doma:

- Nepřejídat se zbytečně nedržet extrémní redukšní diety.
- Při hubnutí břicha je dobré omezi živočišné tuky, cukry a bílé pečivo.
- Používejte dělenou stravu která má vysoký podíl syrové a vařené zeleniny.
- Používejte nejlépe přírodní přípravky které upravují váš metabolismus.
- Snažde se pravidelně pohybovat a vydávat energii.
- Dobré je hubnout pomalu, max. 300 g za týden.



Odborníci zkoumali hubnutí břicha

V americké Státní univerzite v San Diegu prováděli pracovníci výzkumné biochemické laboratoře výzkumy a přišli na to, že největší efekt má pro posilování břišních svalů obyčejné cvičení podobné jízdě na kole v leže na zádech. Svaly při tomto cviku pracují o 250 % více než při klasickém sedu-lehu.
Mezi další účinné cviky patří cvik, při němž lokty jsou na vyvýšené podlože a chodidla nad zemí - kolena se poté přitahují k hrudníku. Zde svaly pracují na 212 procent.

Při testech na cvičebních strojích, měly stroje jen o něco lepší výsledky než cviky bez nich a některé dopadly ještě o něco hůře.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama