Cviky na břicho:)

15. července 2011 v 21:05 | Bloody-obsession |  Cvičení
Alena Malachová Instruktorka aerobiku Miss aerobik 2002
Procvičujete břišní svaly každý den, ale výsledek žádný? Pak je třeba cviky obměnit. připravili jsme pro vás sérii méně známých, ale o to více účinných cviků na tuto partii. Pokud budete cvičit pravidelně a poctivě, budete se moct ještě toto léto pochlubit! ´
brisko
Položte se na záda, upažte a pokrčte kolena do pravého úhlu. Nadechněte se a s výdechem ukloňte nohy mírně do strany a zároveň k nim přitáhněte levou ruku. Vraťte zpět do výchozí pozice a proveďte na druhou stranu. Zopakujte alespoň 8x vpravo i vlevo.
brisko
Začněte ve vzporu na boku s upažením a unožením. Už samotné udržení této pozice vás nutí pořádně zpevnit břišní svaly. Pořádně se soustřeďte a přitáhněte loket a koleno levé nohy k sobě. Pozor ať neztratíte rovnováhu! Zkuste alespoň 10x a pak vystřídejte strany.
brisko
Lehněte si na záda, ruce dejte za hlavu. Střídavě přetáčejte trup ze strany na stranu a zároveň přitahujte kolena. I když cvik procvičuje především šikmé břišní svaly, zapojuje se také přímý sval. Vydržte alespoň minutu, pak si odpočiňte.
brisko
Posaďte se s pokrčenými koleny a předpažte. Důležitá jsou rovná záda a zpevněný střed těla. Nadechněte se a s výdechem přetočte tělo vpravo a zároveň upažte těsně nad zem. Vraťte se zpět a proveďte nalevo. Opakujte 12x na obě strany.
brisko
Ve vzporu na rukách přitahujte střídavě pravé a levé koleno, ale tak, abyste neprohnuli záda. Zopakujte 10x. Pokud to bude pro vás na poprvé těžké, zkuste vydržet několik vteřin alespoň ve výchozí pozici.
brisko
I když vám možná bude tento cvik připomínat "jízdu na kole", jeho princip je jiný. Důležité je zapojení spodního bříška. Najděte si takovou polohu, v níž vás nebudou bolet bedra a kyčle. Pak střídavě protahujte pravou a levou nohu - představte si, že od sebe chcete něco odstrčit. Provádějte 30 vteřin a pak si odpočiňte.
brisko
Posaďte se na bok s koleny mírně pokrčenými. Pak se silou břišních svalů zvedněte do vzporu na boku a upažte. Vraťte se zpět a proveďte ještě 8x. Pak I vystřídejte strany.
brisko
Lehněte si na záda, pokrčte kolena a přitiskněte bedra k podložce. Zapojte pánevní dno a spodní bříško a protáhněte nohy do dálky. Důležité je, abyste cvik neprováděli švihem, ale naopak tahem a silou břišních svalů. Není důležité, jak daleko nohy zvednete, podstatné je zapojení spodních břišních svalů.
Tip: První týden dělejte pouze jednu sérii u každého cviku, druhý týden přidejte další sérii a od třetího týdne provádějte plné opakování ve třech sériích
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama