Červenec 2011

Karolina Kurkova on Weight and Body Image

17. července 2011 v 19:02 | Bloody-obsession |  Rady a tipy

Karolina Kurkova on Weight and Body Image



Karolina Kurkova
The Victoria's Secret Angel, Karolina Kurkova is often unjustly criticized for her weight. Similar to stars like Kelly Clarkson and Jessica Simpson, she'll gain a pound or two and the media starts wagging their tongues. Karolina toldOk Magazine how she deals with such pressure. She said,
"You just have to believe in yourself and know who you are. It helps to be healthy. At the end of the day, I think that's very important. And be realistic about your body and your body frame."
As for her secrets on looking so fabulous she mentioned that getting plenty of sleep and sweating during workouts is what helps her skin.
"Get sleep," she says. "That's always good. I love to get a massage. Steam - I love to steam, it's really good for your skin, and it just makes you look glowy and more radiant. Just a good workout - a good sweat - is always good. It really makes a difference when you have a good sweat. Your whole face changes. You get pinky cheeks, you just feel better, stronger and sexier because everything is strong and tight. It's important."
Lastly, Karolina explained that looking good is all about feeling good.
"Be true to yourself," Karolina says. "Be realistic about what you love and what you feel comfortable in, because when you're not comfortable in what you wear, you're not going to look amazing because you don't feel amazing. People can sense that. People can feel that you don't feel good in what you're wearing - if you feel awkward - that doesn't make you feel good. Definitely be comfortable in what you wear, be confident in what you wear, and be true to yourself - don't try to look like somebody else because you're special, you're yourself, and you have your own little style. Everyone should have a little style."

Mila Jovovich

17. července 2011 v 17:24 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
http://www.xboxist.com/xbox-360/2009/07/04/milla-jovovich-2007.jpghttp://www.angelic-scarlett.com/milla-jovovich.jpghttp://1.bp.blogspot.com/_xxZulFXTvIY/S2flZwz0P-I/AAAAAAAAAEw/ukYkA953wkc/s400/0211_milla_jovovich_4613.jpghttp://img.ahaonline.cz/static/old_aha/big/10_08_25/milla_jovovich_maxim_russia_03.jpg

Mila Jovovich- dieta

17. července 2011 v 17:15 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Pro hvězdy showbyznysu je štíhlá linie nezbytným pracovním nástrojem. Jakmile opustí brány porodnice, doslova se předhánějí v tom, kdo z nich se dostane dřív na původní váhu. Která novopečená maminka zvítězila v závodě o nejrychlejší návrat ke štíhlým křivkám?

Kolik přibrala v těhotenství:

35 kg Jak dlouho hubla: rok a půl Snídala tři croissanty s máslem, pár koblih, želé a šlehačku. Tak vypadal její těhotenský jídelníček, díky němuž se bývalá modelka a úspěšná herečka dostala na neuvěřitelnou váhu 100 kg! Celá natekla tak, že musela začít nosit boty o tři velikosti větší. Při rutinní kontrole se její lékař doslova vyděsil poté, co se postavila na váhu, a doporučil jí, aby omezila konzumaci sacharidů a začala jíst víc masa a zeleniny.

Poporodní askeze

Když předloni v listopadu přivedla na svět dceru Ever Gabo, hned si naordinovala tvrdý režim - 5x týdně cvičení s trenérem, jenž jí zároveň připravoval jídelníček na míru. "Jedla jsem jen vločky, lososa a artyčoky. Zhubnout bylo zkrátka mnohem těžší než přibrat."

Další dítě počká

Podařilo se jí to až po roce a půl, kdy se nechala slyšet, že si dá s dalším těhotenstvím načas."Když jsem konečně na své váze, chci si své tělo užít." A aby ukázala, že je opět ve formě, nafotila sérii odvážných fotografií.
ILONA LAUŽANSKÁ

New beginning

17. července 2011 v 16:07 | Bloody-obsession |  Diary
Tak zítra zase musím do práce... Budu tam osm hodin až do večera, takže se nebudu nudit doma. Jinak dneska jsem po snídani byla na procházce(20 minut), tancovala jsem( 30 minut) a posilovala jsem břicho. Po obědě jsem zase tancovala( 35 minut) a vysávala jsem. Možná se půjdu k večeru ještě projít. Každopádně aspoň se psem:) A tady je můj jídelníček. Sice jsem ještě neměla večeři, ale kdybych se sem už nedostala, tak aspoň ať vidíte co jsem jedla. A je to mnohem lepší než hladovět:D
Snídaně- Ovesné vločky a voda s citronem
Svačina- Rýžový chlebíček namazaný Lučinou a mrkev
Oběd- Smetanová omáčka s bramborem a masem,chilly papričky a dušená mrkev
Svačina- Rýžový chlebíček pomazaný Lučinou a plátek ledového salátu
Večeře- Smetanová omáčka s bramborem a masem, chilly papričky
Pití: 1l zelený čaj s citronem, 2.5l vody


Sacharidy- proč je používat?

17. července 2011 v 15:59 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Sacharidy neboli cukry (starším názvem uhlovodany nebo karbohydráty) jsou nízko- i vysokomolekulární látky vyskytující se v každém organismu a plnící především funkce nutritivní (tedy vyživovací). Fungují především jako palivo a jsou tedy zdrojem energie. A to velice rychlým zdrojem, ovšem s nesrovnatelně nižší energetickou hodnotou než např. tuky. Další jejich nevýhodou je, že se dají poměrně špatně skladovat (jediná zásobní látka je polysacharid glykogen - hlavně ve svalech a játrech). Právě protože jsou jejich rezervy tak malé a rychle se spotřebují, je třeba je při fyzických výkonech dodávat.

Sacharidy jsou v těle důležité jako:

  • okamžitý zdroj potřebného množství energie
  • zásobárna energie ve formě glykogenu
  • stavební prvek pojivových tkání (chrupavky, vazy)

Sacharidy - jaké známe?

Základní stavební jednotkou jsou tzv. monosacharidy. tedy takové cukry, které tvoří jen jediná molekula (jen jediný 5 nebo 6 uhlíkatý řetězec). Dále následují oligo- a polysacharidy. Ty jsou tvořeny několika na sebe navazujícími molekulami monosacharidů. Ty se při trávení nejdřív musí rozštěpit právě na monosacharidy a ty teprve mohou být rozštěpeny v mitochondriích za zisku energie. Podle toho můžeme odvodit jejich různé využití.

Monosacharidy

Poskytují sice okamžitě velké množství energie. To vypadá slibně, ale jakmile dostane tělo ke zpracování velké množství volné energie najednou, výsledek je většinou takový, že se tato energie uloží ve formě tuků. A to opravdu není lákavá představa. Navíc po pozření nastane okamžitě velký výkyv koncentrace cukru v krvi, nejprve nahoru a pak dolů (dojde totiž k okamžité vysoké produkci inzulínu, který je zodpovědný za snižování hladiny cukru v krvi), což vyvolá opětovný pocit hladu (nízká koncentrace cukru v krvi je totiž jednou z příčin pocitu hladu). Monosacharidy je vhodné použít třeba po náročném tréninku. Mezi monosacharidy patří glukóza, fruktóza, sorbóza.

Polysacharidy a oligosacharidy

Při vhodné kombinaci se jednotlivé cukry začnou štěpit postupně, což zajistí optimální přísun energie a stálou hladinu krevního cukru. Při postupném přísunu se taky energie stačí ukládat ve formě glykogenu do jater a svalů, což má za následek jejich optické zmohutnění a hlavně se na správném místě vytvoří pohotovostí zásoba energie, což má pozitivní vliv na trénink. Proto je dobré je konzumovat několik hodin před tréninkem. Mezi polysacharidy patří především škrob, mezi oligosacharidy pak patří disacharidy maltóza, laktóza nebo sacharóza.

Sacharidy v potravinách

Jako všude je třeba rozlišit rostlinné a živočišné zdroje. Pokud se týká rostlinných zdrojů, jde především o ovoce (fruktóza) a škrob (brambory a obiloviny). Z živočišných zdrojů stojí za zmínku hlavně maso nebo játra (glykogen) a laktóza (mléko a mléčné výrobky). Nevýhodou je, že je často spojen s příjmem cholesterolu a tuků.

Sacharidy a regenerace

Mezi tréninky jednoho svalu je nutno mít pauzu aspoň 2 dny, protože zhruba tolik času je třeba k obnovení glykogenové zásoby ve svalech. A to hlavně během prvních 24 hodin, kdy se zásoby obnoví z necelých 90%. Právě v tomto období je důležité doplňovat hlavně formou komplexních cukrů (ne monosacharidy). V opačném případě se začne sval zmenšovat a tvarovat (rýsovací dieta).


Emma Watson

17. července 2011 v 15:54 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Klikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuloading

Elizabeth Gutierrez

17. července 2011 v 13:55 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Elizabeth Gutierrezelizabeth gutierrez amor comprado. Fotos de Elizabeth GutiérrezElizabeth Gutierrez

Jak se zabavit

17. července 2011 v 13:43 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
o Stáhněte všechno povlečení z postele ... polštáře, peřiny, prostšradla a dejte je vyprat.
o Utřete prach všude kolem.
o Vyčistěte si počítač od všech zbytečných složek a prověďte defragmentaci disku. Počítač poběží lépe a rychleji.
o Cvičte, cvičte, cvičte. Drží vás to fit a neustále v pohybu, navíc dochází ke spalování nadbytečných kalorií.
o Zapněte si rádio, zatáhněte rolety a tancujte jako praštěný :)
o Dívejte se na televizi, ale položte si ovladač co nejdál od sebe, takhle budete muset pokaždé vstát, když budete chtít změnit kanál, hlasitost, apod.
o Když sedíte, dejte si nohu přes nohu a střídavě s nimi houpejte (jako Peggy v Ženatý se závazky).
o Hrajte na hudební nástroj (cokoliv, i když to neumíte).
o Vytvořte si svou vlastní thinspirační stránku. Zabírá to celkem dost času a navíc se něčemu přiučíte.
o Stáhněte si songy, kde se zpívá o ana nebo mia.
o Vypalte si svoje vlastní thinspirační CD a poslouchejte ho každý večer před spaním.
o Udělejte si seznam vašich cílů a rozhodněte se jak a kdy je chcete dosáhnout. Když se na seznam budete každý den dívat, bude se vám to připomínat a vy se budete více snažit.
o Zkuste zcela nový účes. Zajděte za kadeřnicí a prohlédněte si pár barev a sestřihů.
o Očistěte vaše tělo peelingem. Nejdřív se naložte do hodně teplé vody, aby se otevřely póry pleti a pak aplikujte jemný peeling.
o Změňte styl oblékání. Zajděte se podívat do obchodů nebo klidně i na tržiště, kupte si kalhoty aspoň o jedno číslo menší, než je vaše nynější a občas si je zkuste nasadit. Budou vás inspirovat do doby, dokud vám perfektně nepadnou.

Megan Fox

17. července 2011 v 11:52 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo








Megan Fox Flips Off PaparrazziMegan Fox Bikini Hawaii








Jak začít běhat

17. července 2011 v 11:38 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
První běhání bude obtížné, ale nenechte se odradit

Ještě před tím, než se pustíte do samotného běhání, je třeba zdůraznit, že stejně jako ostatní sporty, ani kondiční běh není pro všechny. Pokud jste trpěli nebo trpíte problémy oběhového systému či pohybového aparátu, je na místě nejdříve konzultace s lékařem.

To by mělo platit i v případě, že jste už starší a máte nulovou či velmi vzdálenousportovníminulost.
Jestliže vykazujete výraznou nadváhu, neznamená to ještě,že by vám běh měl být zapovězen.Aleza jedné podmínky - že se do něj pustíte teprve v okamžiku, kdy se vám podaří váhu zredukovat. Nejlépe úpravou jídelníčku a některou méně náročnou pohybovou aktivitou, například chůzí.
Pokud se vás výše zmíněné handicapy netýkají, není třeba váhat. A začít můžete už zítra.
Pro mnoho lidí není při začátcích nejtěžší obout boty a zvyknout si na fyzickou zátěž, ale překonat jistý psychický blok. Když mají začít běhat, přepadne je najednou pocit, že dělají cosi nepatřičného. Co tomu řeknou sousedé? Jak se na mě budou dívat ostatní lidé?
Tlak okolí býváhodněsilný.Jdeo českou specialitu, jakési zbytky socialistické zatuchlosti. Každý, kdo se vymyká průměru a dělá něco navíc, je podezřelý.
Neplatí to samozřejmě jen proběžce. Pouze jejich počínání je viditelnější, protože své aktivity provozují v drtivé většině na veřejnosti.
A jak je všeobecně známo, každý správný člověk má ve volném čase sedět u televize nebo v hospodě, že? Sport? Maximálně bowling, protože se u něj dá pít pivo a chroupat chipsy…
Podezíravými pohledy a deprimujícími řečmi se nenechte odradit. Na Západě je celkem běžné, že ve městech či parcích uvidíte rekreační běžce, kteří - eufemisticky řečeno - rozhodně nemají postavu nebo styl špičkového závodníka.
Chovejte se také tak. Uvědomte si, že běháte kvůli sobě a pro sebe. O mínění jiných se nestarejte.