Červenec 2011

PPPtest

20. července 2011 v 17:29 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Test ppptest (Porucha Příjmu Potravy) si všímá vašeho vztahu k jídlu, k sobě, vašich nálad i vašeho chování a dokáže orientačně odhadnout míru rizika vzniku ppp.

Zlaté desatero při hubnutí!

20. července 2011 v 17:26 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Hubnutí je běh na dlouhou trať, žádný sprint! Pokud se rozhodnu zhubnout, musí můj příjem energie být nižší než výdej. Cest, jak toho dosáhnout, je nepřeberné množství. Ne všechny jsou však rozumné a z dlouhodobého pohledu efektivní. Při některých dietách si můžeme přivodit i zdravotní problémy a poškodit své zdraví.


A tak pro připomenutí "zlaté desatero" úspěšného snižování hmotnosti:


1. Jíst pravidelně 4 až 5 menších porcí denně, nejlépe v intervalu 2,5 - 3 hodin (nezapomínat na snídani).

2. Dodržovat pitný režim, nejméně 2- 3 litry neslazených tekutin denně.

3. Sestavovat si co nejpestřejší jídelníček, který nás bude uspokojovat.

4. Omezit příjem jednoduchých cukrů (sladkosti apod.), tuků (zejména živočišných) a potravin s vysokým podílem tuku (tučná masa, uzeniny). Při přípravě jídel omezit smažení a fritování.

5. Denně sníst nejméně 400 g zeleniny a ovoce, přičemž čím více zeleniny, tím lépe (vláknina zvyšuje sytost a pomáhá pročištění organismu).

6. Omezit konzumaci uzenin a tučných mléčných výrobků. Vhodné jsou sýry do 30 % tuku v sušině a jogurty do 2 % tuku a ostatní mléčné výrobky se sníženým obsahem tuku.

7. Stanovit si reálný a dosažitelný cíl, hubnout pozvolna; optimální úbytek hmotnosti je 0,5 až 1 kg týdně.

8. Snižování hmotnosti provázat se zvýšením pohybové aktivity (chceme odbourávat nadbytečný tuk ne svalovou hmotu).

9. Naučit se řešit stresové situace jinak než jídlem.

10. Udržet si získanou váhu dlouhodobě lze pouze trvalou změnou životního stylu. V opačném případě hrozí jo-jo efekt.

Vše záleží jen a jen na vás. Je to vaše tělo a vaše rozhodnutí. A pokud pro začátek cítíte, že potřebujete pomoc či podporu, nestyďte se o ni požádat odborníka či lékaře.

Kalorie

20. července 2011 v 17:25 | Bloody-obsession |  Rady a tipy

KALORIE - CO TO VŮBEC JE?




Potraviny se počítají a měří podle jejich energetické hodnoty neboli spalovací hodnoty. Jejich měrnou jednotkou je kilokalorie. Ovšem dejte si pozor na záměnu kilokalorií s kaloriemi.

Pokud se mluví o kaloriích, myslí se kilokalorie (kcal). 1 kilokalorie je rovna 1000 kalorií (cal). Pro mnohé jsou údaje v kaloriích "lepší", úspora 400 kalorií zní určitě lépe než úspora 0,4 kilokalorií. V některých případech je neznalost příčinou chybného údaje.

Kalorie - z čeho se skládá denní spotřeba

- Základní potřeby - množství energie, kterou tělo potřebuje k udržení života v klidové poloze
- Pracovní potřeby - množství energie, kterou tělo potřebuje ke kterékoliv formě činnosti
- Energie, kterou tělo ztrácí v důsledku nedostatečného trávení


Počítání kalorií není jediným řešením - vyzkoušejte minerální kúru, která vám ideálně splní vaše představy o ideální postavě.



Kalorie - výpočet základní potřeby energie

Základní spotřebu energie lze vypočítat, když vynásobíte svou váhu v kilogramech 24. To znamená, že člověk, který váží 70 kg, má základní potřebu 1680 kilokalorií (kcal). V průběhu života se ovšem základní potřeba energie snižuje.


Kalorie - průměrná denní spotřeba


VěkŽeny
Muži
10 - 13 let2 100 kcal2 250 kcal
13 - 15 let
2 300 kcal2 500 kcal
15 - 19 let
2 400 kcal
3 000 kcal
19 - 25 let
2 200 kcal
2 600 kcal
25 - 51 let
2 000 kcal2 400 kcal
51 - 65 let
1 700 kcal
1 900 kcal


U základních živin má nejvyšší spalovací hodnotu tuk a to zhruba 9,3 kcal na gram, což je dvakrát tolik než bílkoviny a sacharidy, které mají 4,1 kcal na gram.

Třeba takový alkohol není žádná základní živina, ale zato je nadměrně kalorický. Má přibližně 7 kcal na gram.
Chcete si vypočítat kalorie?

Gong Li

20. července 2011 v 17:22 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Scarlett Johansson

20. července 2011 v 17:11 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
JE nádherná!:)
Scarlett Johansson In Dolce & Gabbana At The 2011 Oscars Academy Awards

Scarlett Johansson workout and diet

20. července 2011 v 16:48 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Scarlett Johansson is fast becoming one of Hollywood's sexiest, hottest celebs. Not a lot is actually known about her, as Johansson does not discuss her personal life with the press. She prefers to stay private. However, we do know that Johansson is a cheese fanatic, as she once said; "my greatest vice is cheese. Nothing else reigns over my life."
She is not afraid to break the Hollywood stereotype either, as she has repeatedly criticized the media and Hollywood for promoting an image that causes unhealthy diets and eating disorders among women.
"that being ultra-thin is not sexy at all. Women shouldn't be forced to conform to unrealistic and unhealthy body images that the media promote."
When asked about how she stays in such great shape, she says that she relies on eating well and walking a lot. She admits that at just 24 years old, she still has youth on her side. She sometimes does yoga, but puts her slim figure down mostly to living in the city, as "you do a lot of exercise and eat smartly."

Actresses Are Too Thin

On Weight Issues in Hollywood, she told Australian Health & Fitness that "… there are actresses who I look at and say 'They're too thin for my taste'. I think that's something that's bought and sold by the media. It's like someone said to me yesterday: 'It must be so difficult for you. Aren't you upset at the media coverage of celebrities and their private lives?"


Takeaways Are OK In Moderation

Also, she does admit to eating a bit junk food, and the odd over indulgence!
"I like Burger King cheeseburger meals, because I like the toy and I love the charbroiled taste. So good. My dad is Danish. That makes me half Danish I suppose but I was born and raised in New York so I don't consider myself to be European. I go to Denmark, I was there recently and we just had our first niece so I was in Copenhagen. I am really happy when I am there and I get really fat too, I can't stop eating all the yummy food."
She famously sums up her attitude with the following message:
"I am normal. I have 'fat days,' and I'm never going to be 5″11′ and 120 pounds. I'm not really the type of girl who goes jogging at 6 a.m., but I eat well and I walk a lot."

Středa

20. července 2011 v 16:44 | Bloody-obsession |  Diary
Tak včera jsem si byla ráno zaběhat a zaposilovat. Pak jsem byla od tří do deseti v práci. Včera jsem měla k snídani ovesný vločky, potom zase nějakou játrovou omáčku s chilly a odpoledne jsem měla rýžový chlebíčky, sandwich s tuňákem a mrkev.
Dneska jsem byla ráno na procházce a posilovala jsem. Chtěla bych začít dělat ty cviky pilates, ale dneska jsem nějaká líná. Jinak dneska jím docela dost, ale malý porce a zdravá jídla. Takže jsem měla ráno rohlík se salátem, rajčetem a okurkou, pak jsem měla rýžový chlebíček, taky jsem si dělala ovesnou kaši s jablkem a skořicí, pak jsem měla tu játrovou omáčku a ještě nějaký jogurt s musli. A ještě salát s tuňákem, tak že už bych se měla klidnit:D Zítra jsem v práci od dvou do desíti, taže nevim jak budu mít náladu cvičit, ale určitě sem zase něco přidám:)Tak se mějte hezky a snad vám počasí nezkazí doubrou náladu.

Amanda Bynes

20. července 2011 v 11:37 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
http://www1.picturepush.com/photo/a/1728634/oimg/Maxim%27s-10-Annual-Hot-100-2009-/04885-celeb-city-org-The-Elder-Amanda-Bynes-2009-0.jpgamanda_bynes_photo_474.jpg Amanda Bynes image by cmcdowelljr

Dita Von Teese

20. července 2011 v 11:29 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Břišní tanec

20. července 2011 v 11:25 | Bloody-obsession |  Rady a tipy

Obecně

V orientálním tanci se střídá několik základních figur, které se pak různě kombinují. V tanci na sebe plynně navazují, aby tanec nevypadal jako cvičení aerobiku. Celkový vzhled tance se může u různých stylů dosti lišit. Jednou je spíše vlnivý a pomalý, jindy rychlý a třesavý. U orientálního tance je velmi významná osobnost tanečnice, jež se v tanci odráží. Důležitý je také výraz a mimika, která tanci dodává na svěžesti, energičnosti a je jeho nedílnou součástí. Na tanečnici by mělo být vidět, že ji tanec baví, má z něj radost a všechny pohyby jsou pro ni přirozené.
Pro začátečnice bývá často obtížné provést některé prvky, protože tělo je ještě ztuhlé a nepoddajné. Po cca 3-4 měsících se ale svaly začínají postupně protahovat a uvolňovat a tanečnice si už nepřipadají tolik neohrabané. Největší satisfakcí je pak radost z improvizovaného tance, kdy si žena tančí podle své momentální nálady a pocitů.

Základní prvky
  • Sunutí hlavou, trupem, pánví (kroužky)
  • Kroužky hlavou, rukama, trupem, pánví
  • Osmičky pánví (osmičky)
  • Shimmy rameny, pánví (shimy)
  • Akcenty hlavou, rameny, poprsím, boky, pánví
  • Vlnění celým tělem (velbloud)
  • Jednoduché krokové prvky, variace a otočky
  • Hip dropy a hip lifty
  • Twister pánví a rameny (twister)

    Zdravotní účinky

    Orientální tanec je určen pro všechny ženy (o mužském orientálním tanci viz níže) bez rozdílu věku, váhové kategorie či úrovně pohybového nadání. Tanec je vhodný dokonce i protěhotné, jen je potřeba vyhnout se některým, zejména shimmy, prvkům. Ženy s vážnými zdravotními problémy s páteří, klouby nebo komplikovaným těhotenstvím by měly před první návštěvou kurzu raději konzultovat lékaře. Před i po tanci je také dobré se pořádně protáhnout a rozehřát/zklidnit tělo.
    Orientální tanec přináší pozitivní účinky jak na fyzickou kondici, tak na psychiku. Tady je třeba zdůraznit správné provádění prvků. Například špatný postoj u tance může způsobit bolesti bederní páteře.
    • Fyzické účinky břišního tance
      • zlepšení prokrvení celého těla, pohyblivost a koordinace
      • zlepšení postavení těla
      • zvýšení pružnosti celého těla a síly jednotlivých svalů (namáhány jsou stehenní i lýtkové svaly, svaly trupu a u tance se svíčkami nebo závojem zejména paže)
      • celkové formování postavy
      • posílení svalů dna pánevního a usnadnění porodu
      • zmírnění menstruačních bolestí
      • při tanci se uvolňují svaly v oblasti pánve, což napomáhá léčbě neplodnosti
      • díky stimulaci vnitřních orgánů se upravuje zažívání
      • velmi pomáhá od ztuhlosti krčních svalů a tak i od bolesti (dnes tak časté od sezení u počítače)
    • Psychické účinky břišního tance