Červenec 2011

Christina Ricci

22. července 2011 v 23:42 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Marisa Coughlan and Christina Ricci in United Artists' Pumpkin - 2002

Maggie Gyllenhaal

22. července 2011 v 23:35 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Moje oblíbená herečka:)
Maggie Gyllenhaal Actress Maggie Gyllenhaal attends the premiere of 'The Dark Knight' at Coliseum Cinema on July 23, 2008 in Barcelona, Spain.

Kim Kardashian

22. července 2011 v 23:22 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
kim kardashian bodykim kardashian bodyKim Kardashian body suit picture

Kardio cvičení

22. července 2011 v 23:07 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Pro někoho je kardio trénink obávané slovo, pro ostatní je to radost. Je to jakýsi pohyb, kterým se zvyšuje tepová frekvence a krevní oběh. Existují různé formy a způsoby kardiocvičení.Většina osob používá kardio trénink hlavně ke spalování přebytečných kalorií. Některé formy tréninku jsou mírné, jiné zase těžší. Všem jde ale pouze o to spálit přebytečný tuk. Důvod tímto ale nekončí. Existuje celá řada výhod tohoto nezbytně nutného a zdraví prospěšného tréninku. První z nich je dbát na zdraví našeho srdce. Tím, že srdce pumpuje rychlejším tempem v pravidelných intervalech ho vlastně trénujete, aby bylo silné a odolné. Poznáte to třeba chůzí do schodů. Lidé netrénovaní mají problémy vyjít schody do druhého patra. Cvičenci co pravidelně dělají kardio, vyběhnou schody bez sebemenších problémů. Účinkytréninku jsou výborné i na hormony, které vám pomáhají zmírnit příznaky únavy a deprese. Jedinci, kteří kardio pravidelně cvičí, mají lepší náladu a hlavně pozitivnější názory na život. Kardio trénink urychluje regeneraci po zátěži, třeba ve fitnesscentru. Významný podílem přispívá ke zlepšením stavu u pacientů s diabetem (cukrovkou).
Zlepšuje schopnost svalu využívat glukózu. Pro diabetiky je to stále důležitější, protože jsou velmi citliví na změnu hladiny cukru v krvi. Proto doporučuji tentotrénink všem alespoň třikrát do týdně. Možná se vám to zalíbí tak, že se kardio tréninkstane vaším každodenním zvykem.

Jsem nějaká unavená:D

22. července 2011 v 22:57 | Bloody-obsession |  Diary
Omluvám se, že jsem včera nenapsala, ale domů jsem se dostala až někdy kolem půlnoci. Včera jsem dopoledne dělala ty pilates cviky a dobrý:)dneska jsem teda necvičila a zítra jdu ráno do práce,takže uvidím jak budu mít náladu cvičit odpoledne a jinak jsem dneska k snídani měla jogurt s jablky k svačině eohlík se salátem, rajčetem a okurkou k obědu závin se zelím a rýží k svačině mrkev a k večeři sandwich se šunkou a zeleninou. Vypila jsem půl litru zelenýho čaje, takže dobrý:)Tak se mějte hezky a zase se ozvu a něco sem přidám:)

Jennifer Lopez

21. července 2011 v 9:18 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo

Blake Lively

20. července 2011 v 19:01 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Blake Lively Covers 'Cosmopolitan Australia' February 2011blake lively 2bhappy 05blake lively blue leggings lovely 12blake lively where the wild things are 01blake lively emmy awards 2009 09blake lively floral flirity 09

Rachel Evan Wood

20. července 2011 v 18:46 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
και την Evan Rachel Woodevan rachel wood.jpgEvan Rachel Woodevan rachel woodevan rachel wood thirteenEvan Rachel Wood

Evanna Lynch

20. července 2011 v 18:28 | Bloody-obsession |  Celebrity thinspo
Evanna Lynch Actress Evanna Lynch attends the grand opening of Harry Potter: The Exhibition at Discovery Times Square Exposition Center on April 4, 2011 in New York City.

Skipping-Švihadlo!

20. července 2011 v 17:31 | Bloody-obsession |  Rady a tipy
Skipping is a great way to boost your cardiovascular fitness level and improve circulation. It is an inexpensive, highly portable way you can get an intense total-body workout. Skipping rope is also a real calorie burner; in just 15 minutes you can burn more calories than jogging for the same length of time. Skipping Rope burns about 16 calories a minute - add some moves or speed up a little and you'll burn even more. It requires more muscle power than you might imagine, particularly in your calves, buttocks, arms and shoulders, especially when you move past basic skipping into more advanced techniques like crossovers, double jumps, triple jumps, one leg at time and backward skipping.
I have incorporated skipping into these fitness workout routines: Hardcore Circuit Workout,Hardcore Workout: abs attack, Summer Fitness: 20 minute cardio and core workout.
Skipping strengthens your muscles and bones, improves your coordination and rhythm and increases your flexibility. Skipping can also improve joint health if done properly. Try to find a surface for your jumping that won't be that hard on your feet and ankles. Some of the shock absorbing surfaces are exercise mat, outdoor track, tennis court, or wooden floor. Athletic shoes designed for aerobics or cross training are good choices for this type of fitness training.
There are all kinds of different skipping ropes - leather ropes, weighted ropes, plastic ropes, etc. I am using a light plastic speed rope that cost $10. A quick tip for buying the right length of rope is the step test. If you step with one foot on the rope right in the middle, then the handless should be at armpit height.
If you have never skipped before, it might be a little bit frustrating at first before you get the hang of it. I started to skip last summer and I was really bad at first, but it doesn't take a long time to get better, so don't give up after the first or second try.
To begin, bend your elbows, keeping your arms close to your body. Using your wrists, swing the rope. Your arms shouldn't move. Jump just enough to clear the rope, which should only lightly impact the floor, making a soft little "tat" sound. Jump and land on the balls of your feet, letting your heels just touch the floor. Don't lock your knees but don't bend them either. If you keep them "soft," they will absorb very little impact. Your calves should absorb the impact. This is what makes skipping easier on your knees than jogging.
Best,
Zuzana, BODYROCK.TV